Otázky a odpovědi

1. Co je ENESPA Servis a jak mi může pomoci?

ENESPA je komplexní služba, která vám pomůže s řízením vašich energetických potřeb. Naši odborníci vám pomohou s vysvětlením vyúčtování, reklamací, přepisy smluv, výběrem nejvýhodnějších cen a také s řešením dotací a dalšími energetickými otázkami.

2. Jaké jsou výhody předplatného E-Servis?

Předplatné ENESPA vám zajišťuje neustálou podporu v oblasti energetiky. Můžete se spolehnout na naši pomoc při řešení smluvních záležitostí, hledání nejlepších cen energií na trhu, a dokonce i v oblasti fotovoltaiky. To vše za jeden měsíční poplatek.

3. Jak probíhá změna dodavatele energií?

Změna dodavatele energií s E-Servisem je jednoduchá. Po analýze vašich aktuálních smluv a potřeb vám navrhneme nejlepší možnosti na trhu. Zajistíme veškerou administrativu spojenou s výpovědí staré smlouvy a uzavřením nové, aby celý proces proběhl hladce a bez starostí.

4. Jak mi ENESPA pomůže s dotacemi na energetické úspory?

Náš tým sleduje aktuální dotační programy a zajistí vám všechny potřebné informace. Pokud dotace odpovídá vašim potřebám, pomůžeme vám s přípravou žádosti a odkážeme vás na specialisty, kteří s vámi detailně proberou možnosti financování.

5. Co se stane, pokud můj instalační partner fotovoltaiky ukončí činnost?

ENESPA vám pomůže najít nového partnera, který převezme záruku a zajistí pozáruční servis vaší fotovoltaické elektrárny. Také vám můžeme nabídnout chytré řízení vaší elektrárny pomocí umělé inteligence pro optimalizaci výkonu a úspor.

6. Jak můžu začít využívat služby ENESPA?

Začít je snadné! Stačí se zaregistrovat na našich webových stránkách a zvolit si předplatné. Náš tým vás následně kontaktuje, abychom společně probrali vaše potřeby a začali pracovat na optimalizaci vašich energetických nákladů.

7. Mohu ENESPA využívat, i když mám více odběrných míst?

Ano, E-Servis je ideální i pro zákazníky s více odběrnými místy. Zorganizujeme výběrové řízení napříč trhem a zajistíme vám individuální cenu, která bude odpovídat vašim potřebám.

Informace pro spotřebitele – mimosoudní řešení sporů (ADR)

Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vyplývajících z uzavřených smluv o dodávkách energií či zprostředkování těchto služeb.
Subjektem mimosoudního řešení sporů je Energetický regulační úřad,
sídlo: Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava
web: https://www.eru.cz/cs/mimosoudni-reseni-sporu

Chcete nás kontaktovat?